Σας ενημερώνουμε ότι από το 2018 και μετά όλες οι πληρωμές προς τον Ο.Σ. Χαλκιδικής θα πραγματοποιούνται μόνο μέσω τράπεζας (κατάθεση ή συναλλαγές μέσω WEB Banking). Αυτό αφορά τόσο την ετήσια εισφορά εκάστου έτους όσο και τυχόν οφειλές από συνδρομές παθελθόντων ετών προς τον Σύλλογο. Ο αριθμός IBAN του Ο.Σ. Χαλκιδικής είναι :

Alpha Bank - GR 51 0140 7280 7280 02002 005 490 - δικαιούχος Ο.Σ. Χαλκιδικής

Alpha Bank
GR 51 0140 7280 7280 02002 005 490
δικαιούχος Ο.Σ. Χαλκιδικής

Πατήστε εδώ για περισσότερα

Ετήσια εισφορά - IBAN

Οδοντιατρικός

Σύλλογος

Χαλκιδικής

Οδοντιατρικός Σύλλογος Χαλκιδικής © 2012-2024

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014 00:00

Συγκεντρωτικές καταστάσεις - ΠΟΛ 1078/17.03.2014

logo2 arthroΣύμφωνα με την νέα Πολυγραφημένη Υπουργική Εγκύκλιο ( ΠΟΛ 1078 / 17-03-2014 ) η υποβολή των συγκεντρωτικών καταστάσεων, για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ( Ιανουάριος - Φεβρουάριος - Μάρτιος ), πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαΐου. Η ημερομηνίες ισχύουν κατά εξαίρεση για το 2014 λόγω της εφαρμογής για πρώτη φορά του μέτρου.

Συγκεκριμένα η υποβολή των καταστάσεων για όλο το έτος έχει ως εξής :

1ο τρίμηνο (Ιαν-Φεβ-Μαρ) - μέχρι 02-06-2014 *
2ο τρίμηνο (Απρ-Μαι-Ιου) - μέχρι 31-07-2014
3ο τρίμηνο (Ιολ-Αυγ-Σεπ) - μέχρι 31-10-2014
4ο τρίμηνο (οκτ-Νοε-Δεκ) - μέχρι 02-02-2015 *
*δεδομένου ότι η 31-05-2014 και 31-01-2015 συμπίπτουν με ημέρα Σάββατο

Από το 2015 και μετά οι συγκεντρωτικές καταστάσεις των ασθενών-πελατών θα πρέπει να υποβάλλονται κάθε μήνα ( τέλος του επόμενου μήνα που αφορούν ) και οι καταστάσεις προμηθευτών κάθε έτος ( τέλος του επόμενου μήνα από το έτος που αφορούν ).

 

Α. Τρόπος καταχώρησης

 

α) Καταστάσεις πελατών-ασθενών

 

Με αναγραφή ΑΦΜ - τιμολόγια για παρασχεθείσες οδοντιατρικές υπηρεσίες

1. τα τιμολόγια και κάθε έγγραφο που υπέχει θέση τιμολογίου, πλην πιστωτικών, που αφορούν συναλλαγές με πρόσωπα που διαθέτουν στο εσωτερικό της χώρας ΑΦΜ
2. τα πιστωτικά τιμολόγια, που αφορούν συναλλαγές με πρόσωπα της περίπτωσης 1

Χωρίς αναγραφή ΑΦΜ - χειρόγραφες ΑΠΥ ή Φορολογική Ταμειακή Μηχανή ( ΦΤΜ )

1. τα στοιχεία λιανικών συναλλαγών, με μια εγγραφή ανά αριθμό μητρώου ΦΤΜ
2. τα λοιπά μηχανογραφικά ή χειρόγραφα εκδιδόμενα στοιχεία λιανικών συναλλαγών, συμψηφισμένα με τις αποδείξεις επιστροφής, με μια εγγραφή

 

β) Καταστάσεις προμηθευτών

 

Με αναγραφή ΑΦΜ - τιμολόγια για αγορές υλικών, εξοπλισμού κ.λπ.

  καταχωρούνται ανά ΑΦΜ αντισυμβαλλόμενου, με μία κατ' ελάχιστο εγγραφή αναλόγως που αφορούν παραστατικά αγορών αγαθών ή υπηρεσιών

Χωρίς αναγραφή ΑΦΜ - λογαριασμοί ΔΕΗ, ΟΤΕ κ.λπ.

  καταχωρούνται συγκεντρωτικά, χωρίς αναγραφή του ΑΦΜ του αντισυμβαλλομένου, ληφθέντα παραστατικά, που έχουν εκδοθεί στο όνομα τρίτου προσώπου ( π.χ. λογαριασμοί Δ.Ε.Η., Ε.ΥΔ.Α.Π. κ.λπ. ), στις καταστάσεις του προσώπου που αφορά πραγματικά η δαπάνη ή που αφορούν αγορές αγαθών ή λήψεις υπηρεσιών και έχουν εκδοθεί στοιχεία λιανικής

 

B. Χρόνος καταχώρησης

 

Σχετικά μα τον χρόνο υποβολής οι συγκεντρωτικές καταστάσεις υποβάλλονται

  Ο εκδότης του στοιχείου : μηνιαίος, ανεξαρτήτως κατηγορίας των τηρούμενων βιβλίων του ( απλογραφικά ή διπλογραφικά ) ή της απαλλαγής του από τήρηση και το αργότερο τρεις ημέρες πριν από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α. για τους τηρούντες διπλογραφικά βιβλία.  
   
  Ο λήπτης του στοιχείου : μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της περιοδικής δήλωσης που αφορούν ( μήνα ή τρίμηνο ) και εφόσον δεν υπάρχει υποχρέωση υποβολής περιοδικής δήλωσης, μέχρι την εικοστή ημέρα του μήνα που ακολουθεί τη λήξη κάθε ημερολογιακού εξάμηνου που αφορούν.

Ως ημερομηνία υποβολής, θεωρείται η ημερομηνία αποδοχής και επιτυχούς καταχώρισης αυτών, στο σύστημα υποβολής καταστάσεων φορολογικών στοιχείων του δικτυακού τόπου του Υπουργείου Οικονομικών. Η υποβολή εκπρόθεσμης ή διορθωτικής κατάστασης, πραγματοποιείται υποχρεωτικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Στην περίπτωση υποβολής διορθωτικής κατάστασης, μπορεί να καταχωρούνται μόνο οι εγγραφές του πίνακα που τροποποιούνται.

 

Γ. Τρόπος υποβολής

 

Η υποβολή των καταστάσεων θα πραγματοποιείται με την χρήση διαδικτυακής υπηρεσίας.

 

Δ. Διασταυρώσεις

 

Κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους, τα υποβληθέντα στοιχεία των καταστάσεων πελατών/προμηθευτών διασταυρώνονται από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων και οι ασυμφωνίες και αποκλίσεις αναρτώνται στους «λογαριασμούς» των υπόχρεων προσώπων, που τηρούνται στο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Οικονομικών, ώστε να έχουν τη δυνατότητα προσαρμογής και περαιτέρω διόρθωσης αυτών.

Πρόσθετες Πληροφορίες

  • canonical: http://www.osxa.gr/arxeio/2014/syllogos/sygkentrotikes-katastaseis-pol-1078-17-03-2014
Διαβάστηκε 5875 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016 09:37

Σχετικά Άρθρα

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια